Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu / wymiany bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu / wymiany produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:
    Keekaa Joanna Szewczyk
    ul. Sikorskiego 111A
    05-420 Józefów
  • Pamiętaj o dowodzie zakupu (paragonie lub FV).
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu / wymiany produktu. Wzór oświadczenia do druku znajdziesz TUTAJ
  • ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu / wymiany produktu. Wymieniony towar wysyłamy po wcześniejszym otrzymaniu produktów i uregulowaniu kosztów przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  • W przypadku zwrotu towaru bezpośrednio do sklepu stacjonarnego, należy przynieść wypełniony DRUK oświadczenia lub na miejscu go wypełnić. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w przeciągu paru dni.
  • Jeśli zamówienie zostało dostarczone kurierem, należy odesłać je na w/w adres. Tylko zamówienia odbierane osobiście w sklepie można zwrócić w sklepie stacjonarnym.
  • Nie zwracamy kosztów dostarczenia/zwrotu towaru.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów