Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i poproszenie kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzeń przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem mailowym: sklep@gialamoda.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) na adres:
Keekaa Joanna Szewczyk
ul. Sikorskiego 111A
05-420 Józefów
- Nie zapomnij o dołączeniu paragonu. Bez niego nie będziemy mogli zakończyć procedury.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Koszt przesyłki do nas z tytułu reklamacji towaru pokrywa Kupujący.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@gialamoda.plUdzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Formularz reklamacyjny powinien zawierać:- Imię i nazwisko Kupującego,
- Adres e-mail Kupującego,
- Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- Nie przyjmujemy reklamacji wysyłanych za pobraniem,
- Jeśli reklamowany towar jest sprawny, odsyłamy go na koszt Kupującego.